Wednesday, January 2, 2008

Mr MD

Assalamu'alaikum wrt

Hari ni aku berjumpa Mr MD.

Berbual, bertukar pendapat baik hal keje mahupon tentang cita2..

Kami penah bersembang pasal novel2 yang dibaca. Owh, ada 2 buku yg dipinjamkan oleh Mr MD pada ku. Novel thriller - David Baldacci (but i'm sorry Mr MD, gue kureng gemar cite thriller...) dan satu lagi Motivational Book (aku tak ingat tajuk tapi mmg best utk dibaca). Hari tu (tahun lepas sbnrnya), Mr MD syorkan aku baca Laskar Pelangi, belom lagik aku beli buku tu..

Aku admire kerja beliau. "eh. awk bukannya penah keje ngan saya"
Aku punya alasan sendiri utk admire kerja beliau. " kerja secara terus mmg la tak penah tapi, ni pon kira keja ngan Mr MD gak la ni..."

Aku semat dlm hati untuk berjaya seperti beliau. The way he think, his ideas... uuu...BRAVO! mmg aku suka. Cuma, manusia bukan sempurna. (kena ingat tu)

'Prepare the best for the worst'

Itu nasihat beliau kepada aku dalam menghadapi pelbagai kemungkinan dalam hidup ini.

Terima kasih Mr MD.

'Sebenarnya saya sedih awk pergi..... All the best!'

Huwaa!! Ikut hati nak nangeh jer. Tapi tak terkuar.

Aku pon sedih. Tapi aku yakin setiap keputusan yang aku buat mempunyai hikmah yang tak terpk dek fikiran ku skrg ini... (amiin)

Thank You Very Much, Mr MD:)

12 comments:

zwitterion said...

slam skidg8,
email sy; zwitterion_06@yahoo.com

lama tak mai sini..:)

skidg8 said...

tq.

ha'ah.mmg pon.lama sgt bertapa..:)

Ungku Nor said...

aiseyyy..nak berhijrah ke mana ni?
Seremban kaaa?? ok gak tuh.
hehehe.

Noushy Syah said...

Salam ditahun baru skidg8...how are you? Hope you have a blessed new year.

Thanks for the birthday wish in my blog, appreciate it.

Have a lovely week.Take care.

Unknown said...

nak kemana? bertukar keje eh?

zwitterion said...

langkah ke hadapan..:)

RATNA RAHIM said...

salam skidg...selamat tahun baru..:D:D hope you will be successful in whatever you do and wherever you go..good luck...~!

Anonymous said...

selamat thn baru skidg8.. :)

13may said...

be good be nice..think positive:)

emel saya: encik13may@yahoo.com

saja nak kasi emel...sebab tengok zwitt kasi emel dia kat hang :D

cepotet said...

hye.. salam ziarah. Mr D tu sape yea?

TedungS said...

igt si ulau ni pun nk bagi email gak le... hehehe

all the best on your future undertakings :)

Unknown said...

hapdet laaaaaaaaaaaaaaaaaa nak cite baru nak cite baru ekeke