Wednesday, March 14, 2007

bila tukar warna...

Sakit mata yer? ala.. kejap jer.. esok2 aku tukar la.. kalo rasa cam beh jer, aku tukar nanti2.. (apa beza esok2 dan nanti2 ye...)

Akhir2 ni, aku merasakan masa itu terlalu padat.menjadi begitu padat apabila ditekan2 oleh en bos. sehinggakan membawa lari selera makan ku...
aku bukan berdiet.nak kata tak cukup duit tu, ok la lagi..ble la sket2.. tapi, ntah.. perut jadi kebal. tak makan pon takpe, janji minum air putih/masak banyak2.. tapi, aku perasan,akhir2 ni pon aku kurang minum air..

cuma,minggu ini..aku agak aman.sket.tapi akan menjadi genting tak lama lagi...

yang aku ble buat skrg, pk yang baik2..positif... penat oo pk negatif.cepat tua oo... (psikologi aku la...)

alamak... aku mengantuk la.

aku sambung lenkali la... Selamat Malam:)

6 comments:

13may said...

adeh....sakit mata...

Anonymous said...

komen yg jujur dariku..sakit mata! tukar skang! hehe..

Kemat said...

berekpresi dengan warna ek.. sayang, tulisan kamu tak nampak jelas, perlu ada kontra antara tulisan dan background... benar apa yg ditulis lebih penting, tapi org tetap akan nilai buku dari kulitnya...

apapun, kamu berani berekpresi, saya bila dah selesa dengan hitam dan putih, takut sekali untuk mencuba yg baru, alahai.....

Unknown said...

berpinar mata ku hehe

zwitterion said...

ramai yg sakit mata tu..sy x kisah..hehe

achik said...

cerianya berwarna warni... ;)