Monday, November 12, 2007

SEMOGA BERJAYA!


Ucapan ringkas & padat itu ditujukan khas untuk sepupu tersayang & adik2 yg menduduki peperiksaan SPM 2007 bermula hari ini...:)

Aku teringat, hari pertama pekse SPM bersamaan ngan tarikh hari lahir aku yg comey inih.. (huahua) Jangan jeles, aku dapat 2 bijik kek. Satu Mak sedara aka Makcu aku bagi, satu lagi cikgu aka warden aku bagi .. Alhamdulillah:)

Beberapa minggu sebelum pekse tu jugak la aku buat eksperimen.. Korang godek sendiri la post aku yg lelama tu. Klu: Kene tag dek orochi.

okek.




5 comments:

Kemat said...

Semoga Berjaya. Moga Mereka Dapat Keputusan Cemerlang (tak seperti saya..huhuhu)

Unknown said...

spm ke? tatau plak.. hurmm

13may said...

Oh! SPM...
apsal aku aku tingat SPR ajer nih...

hehhe...moga berjaya buat mereka!

ps: apsal warden kasi hang kek??? musykil sungguh...hahha :P

Ungku Nor said...

hari last peksa SPM yang akak paling ingat.
sebab taim tu rasa cam baaaapakkk giler punya legaaaa..hehehe.

skidg8 said...

kemat
eleh. kemat terer...

lindosh
baru start.
Lindosh. bile dah ok, tulis2 yer. bersawang lak umah lindosh nanti...
okek?

may
SPR.
dah dekat pon.jgn risau:)
ps: kamceng ngan warden;)

kak ungku
itu toksah kabo la... mmg baaaapakk giler punya legaaa... hehehe