Monday, October 29, 2007

Tetiba...


Tetiba aku teringat...

Teringat masa kecik2. Kalo bergelimpangan depan tv, memang tak ingat dunia la... Memula aku tengok tv, sudahnya tv tgk aku. Aha.. bile time tv tengok aku,ni yg best nih. Sebabnya, tibe2 je rasa badan melayang2.. mcm clark kent bawak makwe dia tuh (sey.ble lupe lak namanya) terbang...ecece... Kiranya, aku ni pernah dibawa terbang lah. Hoho... ish ape aku merapik nih. Bukan clark kent yg bawak aku terbang, tapi my superhero... sape lagi kalo bukan Abah aku.

Hihi..selalunya, mmg tak sedar la. Tau2 je dah kat atas katil. eh eh..magik betol. Tapi, kadang2, aku buat2 tak sedar. Nak gak abah dukung aku. hehe.. Best oo. Ngade2 pon ade gak. Hiks.. Tapi, takat darjah 4 je la. Lepas tu, abah buat tak tau jer.. Huhu.. Masa sekarang jgn harap la. Tido la kat ruang tamu tu selagi daya. Huhu...

Tetiba aku teringat...

Aku penah paksa mak aku tido ngan aku. Bukan sebab takut tapi lebih kepada mengada2. Haha. Aku tak kesah kalo time aku terjaga, mak dah balik bilik.. Tapi aku cukup terkesan kalo aku belum lena lagi, mak dah kuar dr bilik aku. isk. Tapi, aku paham...mak tak ble duk lama2 dlm bilik aku sbb mak kurang sihat. Kalo nak melayan si mengada2 nih, mmg teruk la...:)

Tetiba aku teringat...

Arhhh.. Aku rindu kat mak abah! huhu...

** Selamat Hari Jadi buat seorang teman. Good friend of mine. Suka kawan ngan dia, helped me alot! InsyaAllah, nak gak belanja kek.. tapi, tatau bile :l

7 comments:

Anonymous said...

ngada2 rupernya...
anak mak rupernya...
btw,
ehem2..
sapekah gerangan org itu?
Adakah saya?
(berfikir sendirian)
;))
hehehehehe

13may said...

oh! kim salam kat mak ayah kita yea....

errrr...mak ayah awak ;)

TedungS said...

aku pun masa kecik slalu jd superman mcm tu gak hehe

Kemat said...

besday saya dah lepas..saper punye besday lak nie..jawabbb.....

Ungku Nor said...

dah tua bangke macam gini masih nak tido dengan mak??
cehh..
memang ngengada la.
*babap dia*

skidg8 said...

ise
anak mak abah..:)
..good friend of mine la:)

13may
insyaAllah:)

tedungs
abg ted nak sangkut mana kain superman tu?mana ada tengkuk pon...
hihi

kemat
yang pasti bukan kemat. dun worry awek che'gu. hehe...

kak ungku
best tau..bucuk2 nade2 tangat neh..hikhik:p

Ungku Nor said...

weihh..hapdet la.

dah bape ratus kali akak tawap kat sini dah ni..
takkan tak abih2 dok tunggu jadik 'superman' lagi ;p