Saturday, March 1, 2008

suka suka

Assalamu'alaikum wrt

skrg aku di mall kat bandar ni...

ber wifi gitu kat food court ni ha...

tadi siang, aku meronda2, menjejaki dan memilih bakal sekolah utk praktikum.
Mungkin aku pilih yang jauh sket dr bandar tapi dlm 5-10 dr asrama institut. Kalo ble, tak mo jauh2...

Aku paksa adik aku dtg melawat aku. hehe. eh tak. Beliau yg nak dtg (itupon setelah aku paksa.haha) Jadi... beliau turut serta dlm ekspedisi menjejaki sekolah utk praktikum tu...

Skrg dah 930malam, tapi tak balik2 asrama laie... jap lagi, beransur la... Duk lelama kat sini pun, tak best gak... lagipon, ada 2 nasi goreng kampung+mata kebo untuk roomate&kawannya yg tgh kelaparan kat asrama nun... Tak baik mendera mereka. hehe.

Okeh la... cuti sekolah minggu depan. Bahagia gak sbb cuti lama tapi idok le bahagia ngat.. sebab hari2 kami dapat 'buah tangan daripada pensyarah2... Dah la kene anto bila naik drpd cuti nanti... Sabor je la...

Abg ted, ble aa tolong sy buat esei english. Abg ted kan terer...baru balik ostolia lagik... heheh..

Okeh u all..

Enjoy ur weekend!

May Allah bless us:)

Assalamu'alaikum wrt

No comments: