Monday, February 25, 2008

aku tak biasa

Assalamu'alaikum wrt...

Sabtu Ahad aku tak balik 'kampung'. jadi aku duk bertapa kat bilik asrama.. Ada la jugak unsur2 boring tapi aku buat la perkara2 yang memeriahkan keadaan... Antaranya, mendobi baju. heheh. meriah la tu. Baju bersih penat pon dapat... dah penat, tido la jawabnya...:)

Ahad - semalam, aku kuar berjalan ke bandar. Sorang.

Sampai di perhentian bas, aku berjumpa ngan adik2 yg aku kenal masa dlm bas tempohari. Borak2...then berpisah. Thne dtg sorg yg lain... Tak kenal tapi aku tau dia classmate subjek Ilmu Pendidikan...

Betul. Freshie 2nd intake.. Opsyen Math. Beliau pon sensorg, nak g bandar.. aha, molek sungguh la tu... Tak pasal2, kami berkawan... Mula2 nak ikut beliau, last2 beliau yg kene ikut aku.. ahah... ni kes aku banyak beli barang la ni. AKu harap beliau tak serik kuar ngan aku.:)

aku takbiasa...

dlm pada itu, ada sesuatu yg aku rasa agak asing yg terjadi pada diri aku. Asing sebab aku tak biasa... Aku biasa buat pon pada Ayahnda Bonda,makcik2,pakcik2 atau yg lebih tua yg aku kenal... Sepupu aku ada gak buat gitu pada aku..

Sebelum aku dan adik2 tu berpisah, salah seorg adik (perempuan ), menyalami dan cium tangan aku!

sey. Aku agak terjeut tapi buat2 lepak je la...

Terdetik dalam hati aku...

Isk.. aku kene biasa2 kan diri ngan keadaan camni. Nak pulak, esok2, bile dah mengajar, lagi ramai yg buat camtu...

Hmm... mungkin kalian dah biasa, tapi tah... aku tak biasa.

Takpe... masih ada ruang untuk aku biasa2 kan...

Okeh.

Off to class!

Assalamu'alaikum wrt:)

4 comments:

Ungku Nor said...

hek elehhh..setakat cium tangan jer, ape la nak disakaikan sangat.

Lain la kalo dia ciom molot awakssss..hahahaha ;p

skidg8 said...

kita pemalu tau...

haks haks

TedungS said...

hehe.. igtkan tk biasa kene blanja td

im back :)

Anonymous said...

Attention please!
->> Remove Viruses! <<-