Friday, January 26, 2007

En3 ke 2

banyak cite nak cite.tapi aku tak tau nak start yg mana..ye la, ni en3 ke 2 setelah hampir seminggu aku buat blog ni.(takkan nak cite hal seminggu dlm satu post? isk..)
bukan tak nak menulis, nak...tapi mcm2 perkara yg berlaku yg menuntut aku ada bersama...
penat mmg penat(siap curi masa kat ofis utk tdo.huhu)tapi aku gembira!
aku gembira sbb mak,abah dan nenek sedara aku selamat pulang ke tanah air pd hari isnin lepas.Alhamdulillah..sebulan berjauhan, cukup terasa kerinduannya..
Abah,ku lihat cukup cergas..lebih cergas sblm ke mekah. Alhamdulillah.
Bonda..sejak balik ni,kurang sihat..semalam,demam sampai tak bangun.makan pon tak lalu.(kalo tak lalu nak makan, camne nak mkn ubat? sob sob...)sayu hati aku bile dikhabarkan berita oleh abah. aku terus spread d news pd adik beradik aku yg lain.biar kami sama2 tau cite terkini mak&abah.
Alhamdulillah, mlm ni mak tpon aku(aik...terbalik?bukan anak yg tpon mak?heheh..) mak beransur sihat,dah lalu makan,dah boleh jalan2...
arrhh..tak sabar tunggu esok. sbb esok,kami(aku&family kakak)akan balik kg! yuhuu!balik kampung!!!

kisah hari ni.. aku alergik.pagi2 dah makan udang.abeh gatal tangan,rasa muka cam bengkak sket.. kena alergik pagi tapi aku g jumpa doc pas keje.8jam aku bertahan.bukan takde klinik kat area ofis aku, tapi tah la.sbb aku suka klinik tu kot(boleh ke cenggitu?). tp,aku rasa..ubat yg doc bagi kurang match ngan aku. sbb aku msh rasa gatal2 sket...
sabo je la..

No comments: