Sunday, January 28, 2007

Hujung minggu yang BAHAGIA:)

lewat ptg smlm balik kg.
hanya satu malam di kampung.
x byk aktiviti.tapi cukup menggembirakan.
bersua muka,bercerita ceriti ngan abah&emak,cukup membahagiakan..

mak demam.430 pagi,mak batuk2..tak ble tdo.
aku terjaga.picit2 mak.
alhamdulillah,mak kembali tido.
pagi tu,aku cukup bersemangat bile mendengar suara mak yg semakin bertenaga,berbicara itu ini ttg pengalaman haji baru2 ni.

tengahari tadi,kami berangkat pulang ke kl..
ah.sayu nyer.
tapi takpe.
ujung minggu ni aku balik lagi.
heheheh

pd aku, balik kg tu,best.sekejap pon takde halnyer. satu rasa bahagia dlm hati.
cuma kadang2,kawan2 aku bising gak..bile nak spend masa ngan diorg.hehe..
*rasa cam nak naik roda berpusing tu..hmm..

8 comments:

~inilah saya~ said...

Jangan teragak-agak...kalau rasa nak naik roda berpusing tu, naik aje...

* Sekadar kunjungan balas

zwitterion said...

salam..tak rugi jengah org tua..mmg membahgiakan.

Unknown said...

owh.. baru balik haji.. amik la cuti jaga orang tua.. ;)

Kemat said...

org tua sebenarnya tak mengharapkan wang ringgit dari kita..mereka perlukan khadiran kita di sisi mereka , biarpun cuma seketika.. kadang2 org tak paham, mereka belikan rumah dan harta yang banyak utk org tua, tp sekalipun tak pernah menjengah mereka.. mereka sangkakan org tua mereka bahgia dengan harta pemberian mereka itu..

Anonymous said...

waaa...
baru tulis blog ye?
hik..
selamat datang ke dunia blog...

Anonymous said...

sokong kemat!!!!

Noushy Syah said...

skid8..betul cam kemat n Ise cakap tuh..Sayangilah ibubapa sementara mereka masih ade, kerana mereka tiada gantinya...Anak yang baik adalah anak2 yang membahagiakan kedua org tuanya....

Anonymous said...

haha teruterubozu tu cite WITH LOVE.. yutaka blakon :)