Thursday, May 17, 2007

Lamanya..

Lamanya tak upd8 blog.. kadang2 naik jemu, asyik baca en3 yg sama. Tapi nak buat camne, masa tak mengizinkan. Bile ada idea jer, mesti bukan depan pc. Konon nak tulis aa tapi ceh.. lupe la pulak... Tapi, rasa seronok lak baca blog kawan2,meriah gitu.. Tak ble jadi nih. Kene upd8 blog sendiri...

Rasanya belum terlewat utk aku ucapkan Selamat Hari Guru buat semua guru..:) ye , GURU:)

Kadang2 teringin gak nak jadi cikgu tapi kadang2 rasa tak pulak.. hehe. Takpe. Aku jadi apa yg aku jadi skrg, kot2 lepas ni tukar profesion.. ha..jadi apa yg bakal aku jadi tu pulak la.

ehe. phm?

Hujung minggu lepas, balik kg.. bertemu dgn ayahnda bonda.. Selamat Hari Ibu:)

Kepulangan kali nih, ayahnda bonda buat kejutan lak.. aku? haha.. terkejut tapi menten.. nak komen lebey2 pon tak ble. Jadi, kene sabar. Wait n see je la ape yg bakal berlaku..

:)

No comments: