Thursday, May 31, 2007

...Selamat Pengantin Baru...

Bukan pada aku, tetapi pada insan2 yang akan melangsungkan perkahwinan pada hujung minggu ini..

Teristimewa buat my Lovely Bro...

Cikgu Mohammad Hafiz & Cikgu Rabiatul Adawiyah

Tak lupa juga buat cikgu maya aku (bukan Maya Karin yer...) walaupun profession cikgu aku ni bak jauh panggang dari api tapi, pada aku beliau tetap cikgu aku..

Cikgu Kemat a.k.a Cikgu Hatim & Cikgu Nahdiya.

Cam pakat2 lak mereka ni. Kawin tarikh yang sama, pasangannya cikgu + asal dr kawasan yg berdekatan walaupun pada hakikatnya, masing2 merantau mencari rezeki & menabur bakti...

Aku doakan kalian berbahagia dan diberkati olehNya di dunia & di akhirat.. Amiin:)

Umah kat kg aku dah lama tak meriah cenggini. Dekat 7 tahun menunggu kemeriahan ini berlaku lagi. Harap2, yg seterusnya akan menyusul tak lama lagi.. :) ..Amiin..

*Rasa cam nak kawin lak.. wooohooo!!!

...Yakinkan aku Tuhan...:)

6 comments:

zwitterion said...

klau tuan empunya blog ni nak kawin.. kirim ler kad wangi utk sy..;)
tahniah utk semua.selamat pengantin baru utk cikgu dan cikgi sekalian..

Unknown said...

hang biler lagi? cepat la.. aku tak sabor nak makan nasik minyak ni...

Anonymous said...

ntah, bile lagi? hehehe
ke tunggu putera raja?
hihihi

13may said...

selamat selamat:)

arianna adrizal said...

salam..
aduh.. baru 1st taim dpt sampai sini. psst, bila turn awk??

:D

skidg8 said...

zwitt:
of course!:)

orochi:
sabar,sabar..hihi

ise:
kita nak org biasa2 aja...tapi, kalo dah jodoh ngan anak raja, eish..malu ah nak komen..hihi(eii..nade2 nyeh..)

13may:
selamat selamat:)

anne:
wslm wrt. jemput dtg selalu:)
insyaAllah menyusul nanti..:)