Friday, June 8, 2007

SAH!

Alhamdulillah...Dengan sekali lafaz, abang aku & kak Adawiyah a.k.a kak ngah SAH menjadi suami isteri. Sekaligus, kami sekuarga SAH bertambah seorang ahli baru... :)

Sebelum hari kejadian, haa..tangan ni lah jadi mangsa ' Aku terima nikahnya..'. Asal terjumpe je, shake hand & 'Aku terima nikahnya..' Mmg tergelak tapi.. takpe. Demi abang aku ---> practice makes perfect!

** Agak2nya, Cikgu Kemat pon cam tu jugak ker? hihi..

Aku juga jadi adik andam - inaikan jari abang aku. Jari aku pon turut berinai.**hik hik.cam kita lak nak kawin**

Pada hari kejadian, segalanya berjalan lancar... Alhamdulillah:)

Selepas hari kejadian, kemas mengemas tu standard la kan.. Yg tak standard nyer, adik aku dgn selambanya bertanya' Bile awak nak kawin?'

Adesss...

**Aku tau he oready has one.. Pertanyaan yang cukup mendalam.. adesss...

Jawapan ku --> InsyaAllah, menyusul..Jgn risau:) **tersengih2 aku menjawab**

InsyaAllah, satu ketika nanti, en3 aku mengenai perkahwinan aku lak..

Hihi.. Tunggu!!!!

5 comments:

Anonymous said...

bilelah agaknya en3 tu akan menyusul. Idak sabor teman nunggu.
hehehehe

zwitterion said...

mesti dah tak lam lagi ni..:)

Kemat said...

rasa lega bila dengar ramai2 sebut SAH

Anonymous said...

cepat2 la.skang ni musim hujan.
musim mengawan ni.

skidg8 said...

ise:
doa2kan la!hihi:)

zwitt:
malu aih..hihi:)

kemat:
sy pon tumpang lega:)
TAHNIAH,cikgu kemat!:)

neeziee:
hoho..