Tuesday, June 12, 2007

Sibuk

Balik keje. Lapar pulak perut. Singgah ke Taman Melawati. Berdua. Ngan adik ofis. Beliau kepingin bihun sup.Aku seperti selalu,kuetiaw goreng - pebret aku. Errm..Selalu bukanlah bermaksud aku selalu ke sana. Sungguh. Hampir 1/2 tahun aku tak singgah ke tempat itu. Tatau la nape.. Aku suka gorengan disitu tapi tah. Kebelakangan nih, lesu utk ke situ. Takde teman, mungkin...
Teman seperjuangan berubah arah.. Ah. Biasa la tu, kalau dah berteman. Mana mungkin mengingati teman lama..
**Aku fikir2 balik,tak adil salahkan teman semata2, diri sendiri pon tenggelam timbul... Sibuk, kononnya.. huhu..

4 comments:

TedungS said...

hah! baru dapat masuk, selama ni nyorok je keje die..

sibuk tu bagus, mencernakan daya pemikiran. eh ko ni laki ke pompuan ha

Unknown said...

huhu.. tak baik berburuk sangka.. dia memang sibuk.. haha...

Anonymous said...

Lps ni bleh bawak sy ke situ. Belanja kuew tiaw goreng. ehehehe

13may said...

iya betoi...aku paham hang sibuk...tapi takkan sikit masa pun tadak...hahha :p