Wednesday, August 8, 2007

Doktor

'Mane ulsernyer?' Tanya doktor.

A sudah..bukan ulser ke namanye?

'Errr..doktor. Sy panggil ulser sbb tak tau namanye. Tapi sakit tau. Siap ada biji2 keliling lidah, luka kat tengah2 lidah..' Ewah. Laju aje aku explain.

'Ok. Saya bagi jel.' La aii.. tu je doktor cakap lepas menenyeh lidah aku ngan papan kecik tu.(Sorry Doc, aku tatau term papan kecik tu. Tapi ala2 stick kayu eskrim magnum nestle gitu.. (eskrim lagik!)

Aku pon pulang dgn hati yg sedikit senang (sbb dapat ubat. Kurang sket sakit..). Tapi lagi separuh kurang senang sbb aku teringat2 Nokia ku yg comel itu...

Sob..sob...

3 comments:

Unknown said...

huhu.. kesian.. ni mesti rindu kat nokia tu..

Anonymous said...

tu la pasal..

pasal Nokia, ada cite baru...

TedungS said...

abis tu kalau bukan ulcer, ape ke namenye?

pasal aku pun slalu kena gak