Wednesday, August 8, 2007

Lost & Found

Firstly, ALHAMDULILLAH:)

Beb! Gue dah dapat balik hp gue!!!:)

Hiks.. cam main sorok2, nade2 tangat lak..hihi..

Gini citenye... Petang ahad tu, insan berhati mulia tu, tpon abah aku, btau Nokia selamat dlm tangannya... Abah aku pon g umah beliau, amik Nokia aku yg tomel2 tangat tuh...

Orang kampung aku gak... Anak beliau ada sebijik cam aku. Aku baru tau tadi. Patutla bateri Nokia full (sbb masa kejadian, dah nyawa2 ikan...)

Nokia beralih tangan, selamat berada dalam tangan abah lak:) Dan malam semalam, baru selamat berada dlm tangan aku... (Adik aku balik kampung,abah kirim kat adik)

***********************************
@@@Khamis 16 Ogos 2007@@@

Aku dah karang sejak minggu lepas, cuma tak sempat nak pos.

Konpem aku dah dapat balik Nokia aku yg tomey tangat tuh..:)

Kepada rakan2 yg prihatin, aku ucapkan terima kasih. Jgn ingat aku main sorok2 lak... Takde keje aku nak nyorok2 hp sendiri.

Aku sendiri pon tak sangka ia menjadi seUNIK ini. Memula dlm tangan aku, pehtu tercicir..beralih tangan. Alhamdulillah berada dlm tangan insan yg budiman. Betul2 budiman. Pulangkan kembali satu hal, siap caj bateri aku sampai full tu! MasyaAllah... Walaupun ber+ koleksi calar (atenyer, jatuh atas jalan tar, maunyer tak tercalar. heheh..) Tapi memory dlm hp tu MENTEN. Ye la, kalo tukar bateri, konpem ilang sume data2 semasa..

Aku memang tabik spring kat insan budiman tu!:)

8 comments:

Noushy Syah said...

Salam skid..lama xnampak, harap you sehat2 yea..wahh mmg masih ada insan yg berhati mulia diluar sana kan?

13may said...

Oh! dah sapat balik tepon....
abiss...number phone bila nak kasi???

hehhe ;)

Anonymous said...

Alhamdulillah...dah dpt balik..huhu..awat tak ckp awal2..bleh kasi phone spare..hahahaha :P

13may said...

updet plsss...hehhe

Unknown said...

henpon tu cam biskut chipsmore plak.. hahaha...

zwitterion said...

:)..bagus la dah dpt balik..

achik said...

bagusnya orang tu.. susah skang nak jumpa orang yang jujur.. slalunya jupa terus buat harta sendiri.. huhu..


selamat berpuasa.. :)

Anonymous said...

ada jodoh la tu.