Wednesday, February 6, 2008

CErita hari ini..

Assalamu'alaikum wrt...
Banyak lak post aku hari. Bukan utk satu hari ni punye cite, tapi hari kelmarin&kelmarin dulu... Ha... yang ni, hari ni punyer...
Hari ni bermulanya cuti CNY utk pelajar2 seperti aku. Alhamdulillah sampai kul 1230 tadik.. (Terima kasih Azwa& Husband. Manja2 deme tu... Hehe:)
Tgh menunggu adikku yg terchenta, aku disapa oleh sorg girl..
"Adik, akak nak tanya pasal kemiskinan di Malaysia. Ape pendapat adik, semakin berkurang atau tidak"
Aku yg sengih2 pon menjawab la...Bla bla.. Tgh menjawab tu, klik... sorang girl lain berbaju pink ambik gambar aku. Ah sudah... 'Err.. ambik gambar gak? alamak... ni, dari mana ni?" Ala2 artis la pulek.. huhu
Aku pon satu jugak... pakai jawab je, tak pulak menanya dulu dorg dari mana.. Bile dorg perkenalkan diri, mak aih! muka aku masuk suratkhabar la pulak nanti.. (eceh.perasan)
Tapi girl tu meyakinkan aku, tak semestinya masuk... Kalo terpilih, masuk la...
Jadi nanti, kalo kuar.. aku btau. Itupon kalo aku 'terserempak' ngan gambar aku dlm suratkhabar la... hehe...
Owh ho... mmg bertambah buahtangan kiriman pensyarah. Arghh.. kalo asyik pk je, mmg tertekan... Tolong....
InsyaAllah esok balik kampung... Tak sabar nak makan masakan mak. Perut aku dah sebu. Dok tingat masakan mak... Nasi putih ikan goreng pon jadik...:)
Okies kalian... Selamat bercuti.
Jaga diri baik2:)
Wassalam

5 comments:

skidg8 said...

sorry la.aku tak space @ make it into para... harap ble baca...:)

Ungku Nor said...

hellehhh..baru masuk paper dah bising
lalalala ;p

Anonymous said...

wuyo..

Unknown said...

oii lama nya cuti..

13may said...

cikguu!!!!