Saturday, September 6, 2008

akhir syaaban 1429 - part 3 (akhir)

Salam

Tak abeh lagi cite syaaban ni...
Esoknya, cuti MERDEKA! (dan aku masih di kota. Petang tu baru balik kampung...)
Ni cerita hari Ahad, 31 Ogos 2008...
Pagi tu, g sarapan ngan family kakak.. ngap2 gitu then balik umah... Dlm kul 1040pagi, sahabat aku, ezni dah standby depan umah ngan powerpuff gals dia... ajak aku g teman dia amek kek anniversary plus... tara.. Baskin Robbins gitu...
Kami pon g Jusco Tmn Maluri.. berpusing2 jugak la (baca = sesat) cari Jusco tu.. tak pulak jumpe signboard Jusco tapinya signboard c4 (ke, tesco. tak ingat la) sebesar alam dan byk pulak tu! ish ish... ape la camtu skali seksa kami ni... tapi BR punye pasal, mesti cari jugak! nak jadi cite, tanye orang yang ke 4, baru jumpa Jusco... ish ish...sabo2...
BR, here we come!!!!



owh...eskrim...
Memang BR buat diskaun tapi idokle pada eskrim yang kami nak...
'Saya nak yang ada topping. Yang tu, ade diskaun tak?' tanye ezni kat adik manis BR tu.

"Yang handpack je kak..Yang akak nk tu, takde diskaun.."
"Gitu pulak... takpela. Nak yg ade topping tu jugak la."
Well...Eskrim dan coklat seperti irama dan lagu, tak bole dipisahkan. Aku memang suka eskrim dan coklat. Tapi aku jarang2 makan BR ni.. Untuk kali ni, aku pilih world class choc n choc mousse..

perhhh...senak tak hengat nak perabihkannya... ezni & anaknya aishah tolong sama2 habiskan... sharing is caring gitu..


..lil' aishah & aiman...:)

cuba teka yang mana satu eskrim gue?
yeszaaa... yg tengah tu. Dah la coklat, topping pon coklat...wallaweh!memang superb!:)
dah abes makan BR, kami chioe.. g amek kek lak. Kendian balik umah...
Petang tu, aku balik ke kampung halaman....:)
***Ezni, terima kasih banyak2... awk memang world!:)

1 comment:

Ezni Idrus said...

yes saya mmg world!! ;)