Saturday, September 6, 2008

akhir syaaban 1429H

salam


agak terlewat nak post cite ni. tapi aku nak post gak..hehe


Last week, aku balik kampung. Sebelum sampai kampung, transit dulu di kota. Petang aku sampai tu, aku dapat jumpa sahabat baik aku, Emmy. Katanya nak bagi kad jemputan..
Bling! cantik siot!

Buat sendiri.







utusannya di dalam.bergulung2...
'Aku tak tiru ning tau. aku da plan lama dah..' kata emmy kat aku. isk. aku tak tau la pulak sama ngan ning.


'Hak ni utk by hand jer. yg pos, kad biasa' kata emmy lagi.


'Wei..bape tawon nko anyam tikar ni? Ni, kayu manis ni, nko cilok kat dapur umah nko yer..aku bilang sama mak nko.. ' aku mengusik...


'Aku beli la cik kak oi.. ' haha..emmy terbakar..


'Ok ok... cun giller siot. rajin benor nko buat yer.' Memang aku da maklum, emmy mmg rajin. bab2 bende kreatif ni, mmg rajin la...


Cantik ah utusan raja sehari emmy. Rajin tak hengat emmy ni. sempat jugak mencelah buat keje2 tak rasmi ni... Tabik aa kat emmy:)
'Wei.. nko mesti datang tau! ' emmy warn aku. dah bape puluh kali dah kene warn.
'Ye..insyaAllah aku datang nyer...'
'Ajak skali kuarga nko'
'Kalo bawak kawan, bole?' ele le...ngade2 lak nanyer..
'Bole...datang tau'
Ye emmy. InsyaAllah aku datang...:)

1 comment:

Unknown said...

ooiii...masuk dlm blog nampaknyer kad tikar gulung aku ni..huhuhu..

ko nak tau mas..sold out!semua org nak..sampai berebut pun ada..huhu..nasib baik mmg ada khas utk ko n ezni..

pasni aku dah tak larat nak buat dah..aper2 pun aku warn ko utk keberapa kali jgn lupe yek dtg 25Okt nt!c u.take care!

emmy & azam