Monday, August 25, 2008

cramp

aku tdo petang tadi.

buat julung kalinya dalam tahun 2008, inilah yang betul2 aku rasa sakit.

kaki cramp masa tdo.

siap terduduk menahan sakit.

yang magiknya, aku ble sambung tdo pas tu!

bile bangun, ble pulak aku lupa kejadian tu. aku hanya ingat masa nak kuar bilik, kaki cam sakit sikit...

ish ish...sabo je la.

bagi aku, itu signal. signal supaya aku lebih berhati2... dan ambil berat pasal diet aku. ada zat2 makanan yang aku 'ter'abaikan...

aku bukan berdiet. tapi tak tau la... mmg siang tadi cam kurang bermaya sikit. lambat lunch, kot. rasa cam nak termuntah je. tapi aku kontrol la kan...
cepat2 je aku jalan, takut terpitam lak ker...

bukan diet la, siyes.. tak diet. pipi tembam,diet mendenye... tapi tah la.. seakan lupa untuk makan.. hehe..

hmm... need to do something about this.

okies... dah lewat dah ni. nak tido.

Gute nacht:)

assalamu'alaikum wrt:)

1 comment:

Kemat said...

kena selalu senaman nie...