Monday, August 25, 2008

kembali

assalamu'alaikum wrt

perhhh...lama tak hengat aku tak menulis di sini. rindu. tapi apakan daya, ade komitmen yg lebih penting perlu diutamakan.
ah.mungkin juga aku sendiri yang tak reti nak bahagikan masa...

cuti sekolah baru je berakhir dan aku...pon sama jugak la...hari ni, kembali bertugas...

apa aku buat masa cuti?

jadi babysitter. kene jaga nephew and niece. oso, jaga baby tecit juga.. (Alhamdulillah, kakak dah bersalin, dapat baby girl)

penat mmg penat tapi ok jer... dah biasa.

mungkin tak biasa dipendengaran pada orang2 yang baru kenal aku. cam nini, awek yaman tu, tak caya aku ble jaga budak2. hehe.. Nini, loe kene percaya gue jadik babysitter =)

aku kene biasakan diri ngan budak2. Nak2 pulak keje baru aku skrg ni, dikelilingi ngan budak2... yeah.. i have to put maself in their shoes..

Seminggu bercuti, mmg berkampung habes... pusing2 pon sekitar kampung gak...memang betul balik kampung la...:)

tapi sempat jugak la jumpa teman2... mana ble tak jumpa..hidup kurang ceria tanpa teman2:)

alamak.gue rindu aaaa...

No comments: