Thursday, August 28, 2008

macam-macam...

Assalamu'alaikum wrt...

macam2 la hari ni...

MURIDKU MERAJUK

hari ni,kene relief class. Ok jer... Yang tak menahan tu, ade pulak yang menangis... menangis sbb merajuk.

hah sudah la...merajuk pulak... tak bole la nak pujuk beria2, kang nampak bias lak.. jadi, memujuk secara umum. haha. camne tu?

ade setengah nak g PJ, ade setengah tak nak... aku lepaskan dorang g PJ, yang tak nak PJ, aku bagi gambar utk diwarnakan... Snap gambar dorang sket... tara... dah mesra balik..

'Teacher, sy bukan merajuk kat teacher. Fir.... (nama penuh dirahsiakan) tu... ejek sy, sy nangis la...'

hehe.. comel neh...pandai aje la buat teacher gelabah (aku tak cakap la terang2. cakap dlm ati je la..)

tengok gambar dorang...


senyum jgn tak senyum... :)



ada bakat jadi wakil sekolah ni....

memang dorang puashati dpt PJ. Sbnrny, mmg dah dlm jadual waktu PJ, jadi... selagi tak turun PJ, selagi tu la macam cacing kepanasan. (Kalo orang beso, bole la nak ditahan2... ni budak kecik, mana reti nak diam...)

**PJ = pendidikan jasmani

itu cite pagi. cite tengahari lak.

JARIKU PIJAR

ade kenduri mlm ni...jadi pihak sekolah, buat masak2 untuk dihantar ke masjid. Aku tolong2 sket la...

aku tolong buang bijik lada kering. selama idup, aku tak penah buang biji lada kering. kalo kat umah, blend terus... cikgu senior cakap' senang nak blend. takla rosak blender. lagipun, kita masak untuk budak2, dorang bukannye tahan pedas...'

gitu pulak...

standard toolbar la kan...bile dah pegang lada, nak pulak dlm kuantiti yang banyak, kompem pijar..

bukan jari je pijar, mulut pun pijar. aku terbasuh mulut aku... terhh...bibir cam angelina jolie la pulak. hoho...

cite petang pulak...

MAKAN MALAM BERSAMA...:)

Alhamdulillah... klasmet blanje mkn malam:) makan kat PH gitu... makan la piza baru yg rupany comel2 tu.. ngan deli wing,regular hut platter...

Alhamdulillah... kenyang banget...

tapinye, tak terambik la pulak gambar...

ambik gambor ni jer...



agak bersepah.hmmm...
Alhamdulillah... :)

banyak2 ngat gembira ni... ade duka lak...

sob sob...

2BC...

No comments: