Wednesday, August 27, 2008

eiii...

malam tadi, aku rasa cam anjing menyalak sebelah tinge aku je. kuat dan mendayu tak hengat....

eii... seram aih.

dah la aku sorang2 dalam bilik ni, makkk...menyeramkan.

biasanya aku akan tengok jam bile terjaga tengah2 malam tapi semalam, takde de nak tengok.. aku siap meng'kaku'kan diri aku... pujuk diri agar tido balik. Tapi otak dah start nak pk bende pelik2...waaa... tak ble jadi.TIDO!TIDO!TIDO!

waa...lamanya menyalak. aku dah terpk nak g bilik depan, tapi no la...ape halnya nak kejutkan orang len lak.

waa...tak abes lagik! ah sudah...rasa nak tpon je sesapa. (kekdahnya untuk ilangkan takut ni...) Ape? Nak tpon? uish...jangan kata nak pegang tpon, nak alih posisi pon tak jadi!

waa...tak ble jadi. aku mesti TIDO!TIDO!TIDO!

TIDO!TIDO!TIDO!TIDO!TIDO!...TIDO!TI...

bling!

sedar-sedar dah kul 530 pagi... alele...dah kene bangun la pulak. keje tak siap lagi...

huhu..

No comments: