Wednesday, October 24, 2007

Makan makan di bulan Syawal:)


Hari ni, dewan terbuka di tempat kerja. ( Dewan la, sbb takde de rumah2 ni.kecik.tak muat warga kerja yg ramai)

Macam2 hidangan dan boleh dikatakan aku merasa 4/5 dari semua hidangan.haha.. Aku tak nak hampakan pihak penganjur yg sibuk2 hidang. Oleh itu,cara aku meraikan mereka dengan menikmati makanan yg disediakan...(baik kan, aku? hoho)

Tema Middle East tapi aku hanya mampu mengenakan pakaian yg aku ada sahaja.. Tapi ok wat.. Baju raya tak raya (sbb aku dah pakai sblm raya..hihi)

Masuk bab hidangan tu, aku pegi ngan rakan ofis jadi..memasing ambik memasing. Bile kumpul, yey! BaNYaKnYer... tu yg bole jadi 4/5 tu... (nak harap aku ambik sorg2, huhu..tak dapek den nak nolong...)

Best tau.. baik makanan mahupun acara2 yg disediakn.. ada tarian,nasyid,nyanyi2... Aku lebih kepada makanan la.. jgn ditanya lagu ape yg dinyanyikan. hohehe..

Aku sempat tangkap gambar nasik yg aku ambik. Aku tak pasti nasik ape tapi best la.. Aku ambik 2 ketul ayam. Share ok..satu aku,satu kawan akunyer... Sedap...:)

Tatau aa nape.. Akhir2 ni, aku semakin gila ambik gambar.. Mungkin sbb semangat kamera baru, kot? hihi... apepun, aku bersyukur,Alhamdulillah..hajat aku kesampaian utk memiliki kamera sendiri. Dolu2..guna kamera milik family, pehtu lenjan kamera abang ipar (dah ilang.org cilok.sob sob).. (nota kaki: thank you very much to my lovely lil' bro for ur lovely kindness...muahh!:)

InsyaAllah.. pas2 nih..ble aa aku selit2 gambar sket kat blog aku nih...:)

3 comments:

Kemat said...

tema middle east..ada persembahan tarian gelek tak..heheh

Anonymous said...

gatal la kemat nih..

hikhik...

skidg8 said...

Chop!

Aku rasa kekurangan satu - takde biskut raya @ kek raya...

silap aku yg tak mencari @ mmg takde?

hmm..