Wednesday, October 10, 2007

Selamat Hari Raya 'Idulfitri 1428H

Assalamu'alaikum wrt...:)

Raya dah nak dekat. Ini bermakna Ramadhan pon dah nak berakhir. isk. sedih.. ;(
Marilah kita bersama2 berdoa pdNya moga dipertemukan lagi dgn Ramadhan siri 1429H lak (dan seterusnya...) Amiin..
Dgn tempoh 2 hari je lagi, kita lipat gandakan amal ibadat kita. Mudah2an dirahmati & diberkatiNya... Amiin:)

Sebut pasal CUTI, InsyaAllah hari ni hari last aku keje. Kira esok start cuti. Rabu depan start keje balik. Tak leh lelama. Sian lak kat adik ofis aku yg standby spjg percutian aku (kecuali cuti raya sbb beliau pon cuti gak)

Pasal KUIH MUIH, ada yg dapat & ada yg tunjuk2... Aku plan nak buat sebarang 2,3 jenis. Kek & biskut. Kene la test skill gak. Lama sangat. Dah berkarat. (Mudah2an menten cam dulu...:)

Pasal BAJU RAYA, stakat ni ada sepasang. InsyaAllah ada pertambahan. Mungkin sepasang? Atau 2 pasang? heheh.. (Alamak. Tak beli tudung lagi la...)

Pasal ape lagi yer...

Pasal RAYA, aku beraya di kampung. Di kampung halamanku yg tercinta.. :)

Oklah.. dengan tulus ikhlas & penuh kerendahan hati, aku mengucapkan

"SELAMAT HARI RAYA 'IDULFITRI 1428H"
"MAAF ZAHIR & BATIN"

Semoga bergembira di hari raya. Berhati2 dijalan raya. Jemputlah dtg beraya ke rumah. Senyum sokmo!

InsyaAllah kita berjumpa lagi di arena maya ini pada minggu depan:)

Assalamu'alaikum wrt:)

4 comments:

Unknown said...

selamat hari raya

Kemat said...

selamaat hari raya.. maaf zahir batin

TedungS said...

salam eid fitri dari kami diperantauan...

nak kata sedih tu tk lah pun

.....tapi.... sob sob :(

khekehekh

Anonymous said...

selamat hari raya eidulfitri
maaf zahir batin