Monday, December 31, 2007

Babai 2007...

Assalamu'alaikum wrt...

Hari dah malam. Suasana dalam rumah aku cam biasa. Ada yg tgh makan, ada yg tgh layan game online, ada yg tgk tv..owh.anak sedara aku tgh layan High School Musical2. Owh ho. Adik aku. Keluar. Mungkin jumpa kawan2 atau membaiki kereta... (lama benor keta tersadai...tukar mcm2..) Owh ho.. tecit dok ulang alik ke bilik aku. Ni dah kali ke 2 aku menaip. Yang mula2 tak jadi... Owh ho... (eish.owh ho owho.. cam santa klaus lak)


Bape jam je lagi, tirai 2007 berlabuh. Kendian 2008 lak menjengah...

Ya Allah, cepat betul masa berlalu...

Cuma aku rasa, ada perbezaan drpd tahun sebelum2 ni.. Mungkin kerana aku dah memasuki fasa dewasa jadi fikiran tu lebih matang daripada sebelum2 ni.. Itu aku rasa lah. Tapi, kalo sekilas pandang, orang ble kata aku cam fresh SPM (ahaks..perasan betol!~ ) takpon fresh grad.. Walaupon pada hakikatnya, aku ni dah lebih suku abad gitu...:)

Okaylah.. aku tatau nak tulis pe. Kita jumpe lagi esok.

Selamat Tahun Baru 2008.

Dalam berseronok2 sambut 2008, jgn lupa lak... Khamis depan,10 Januari 2008 adalah sambutan Maal Hijrah 1429... :)

1429 nanti mmg aku berhijrah. Berhijrah tempat dari satu negeri ke negeri yg lain... Mudah2an baik2 aje.. Amiin;)

Ok korang.. Selamat Berehat;)

Assalamu'alaikum wrt;)

No comments: