Saturday, December 1, 2007

Keje



Hari nih keje. Keje untuk menyiapkan repot. Minggu depan mesyuarat lembaga.. Berdebar dah nih. Nak tak nak, kene siap gak.

Ya Allah.. ampuni aku...

Hari nih, konvokesyen nephew Tamat sudah pengajian beliau di educare. InsyaAllah tahun depan masuk Darjah 1. Sekolah beliau dekat2 sekolah mak beliau mengajar... Dah beso rupanya nephew aku tuh. Dolu2 aku libas je si kecik tu, skang mane ble.. Dah beso. Dah bole treat dia sebagai kanak2 dah beso. aip! jgn le imagine aku libas betol2.. ish.idoknye gitu...mau dibuatnya muka masuk suratkabo..isk..naudzubillah...

Makanya, tinggal la si baby tecit kat educare.. Baby pon dah tak baby dah. Tahun depan masuk 2 tahun. Skrg ni pon dah penuh gigi... *alala...tomeynyehhhh...
Tingat konvokesyen masa aku tadika dulu. Mak & Abah tak dapat menghadiri hari beso tu. Jadinya, kakak2 asrama - tak silap aku, antaranya adalah kak Aminadhah - yang teman aku g konvokesyen. Kami berjalan kaki ke dewan tadika,bergumbira..gelak2.. jgn ditanya ape yg kami borakkan, konpem tak ingat! Menteri Besar Pahang yang mentauliahkan pengajian gue waktu itu.. hehe.. Lepas tu, terus balik. Tau2 je, kawan abah - Ustaz Zakaria tunjukkan gambar gue masa tgh ambik skrol tu..

Aku tak tau sebab apa abah tak dapat pegi. Out station,kot. Mak tak dpt pegi atas sebab2 kesihatan.. Takpe. Aku paham:) Jadinya, aku mmg bersetuju amat2 bile kakak aku & BIL pegi konvokesyen nephew aku.

Best tau. Kenangan untuk nephew aku:)

Okla. Nak g makan tengahari lak.

Sekian berita 1.30.

Wassalam.

*waa... report.

10 comments:

ise219 said...

comei2nya mereka. Tuan punya blog ni, mcm mane plak? Ekekekeke

Unknown said...

dah.. dah.. gi buat keje.. kang tak siap report tu.. haha..

Ungku Nor said...

dah..dah..hapdet cepat!

ni dah selasa, takkan nak tunggu sabtu baru nak hapdet!!

tehehehe.

TedungS said...

ler... igt kan anak die tadi.... :p

Unknown said...

hapdettt ekekke

achik said...

chomotnyaaaaaaaa tapi chomellllllll.. ;p

13may said...

updet plsss :P

zwitterion said...

hi..:)

@LiENZ said...

Hai...

Mati-mati ingat konvo kat u tadi ;-)

Aku Bukan Bidadari said...

hihi comotnyaaa ...