Saturday, February 17, 2007

Hati Bahagia :)

Senyum.Tanda hati gembira.Itu kebiasaannya la..Boleh jadi senyum untuk melindungi sedih dihati..

Malam ini aku tersenyum.Tanda hati gembira.Gembira kerana hasil kerja ku diiktiraf orang. Hati sudah berbunga riang sejak 3 hari lalu tapi ku pendam sendiri.Seorg telah kuberitahu.Mlm ini,seorg lagi kuberitahu.Orang spesel dlm hidup aku.Kakak aku:)

Jarang skali untuk mendengar pujian dari kakak ku.Kadang2 luluh juga bile dikritik.Ye la kan..yang mengkritik darah daging sendiri.

Malam ini aku tersenyum.Kakak ku memuji kerja ku.Ku tunjuk emel balasan dr client berserta emel asalku..

'That's very good'

Itulah kata kata azimat kakak ku.owh..bukan kepalang bunga bunga riang dihati ku..

Emel itu menjadi perangsang buatku. Tatkala ditekan dgn bebanan, emel itu kubaca.. Ringkas tetapi cukup bermakna.arhh...aku tersenyum lagi...:)

6 comments:

Anonymous said...

Semoga hati itu berkekalan bahagia.

zwitterion said...

semoga terus bersemangat!

13may said...

hehhe....
bila nak belanja makan nih???

Unknown said...

hehhe....
bila nak belanja makan nih???

kopipes ayat 13may

ngeh ngeh

Anonymous said...

ape yg buat bahagia tu ekk?

skidg8 said...

ise:
amiin...terima kasih. semoga hati awk berkekalan bahagia juga:)

zwitterion:
terima kasih!:)

13may:
ok.jumpa kat simpang kul 6.ok.

lindosh:
ok.jumpa kat simpang kul 6.ok.

**kopipes.kongsi jawapan ngan 13may,kay.heheh

cikin:
:)