Wednesday, February 7, 2007

Keje+Gigi

Alhamdulillah hari ni berjalan lancar.. wpun dlm terkapai2 ni,aku berjaya mengatasinya.masih byk kekurangan tapi mudah2n akan beransur jadi baik.
aku cite pasal pe ni?
pasal keje aku...:)
keje aku,kene deal ngan mcm2 org..hari ni,deal ngan client dr singapura.. kewl..memula ni,mmg gugup..bile dah gugup tu,ape lagi berterabur la english aku..
(ish ish..masalah yg perlu aku atasi ni..) moga2 hari2 akan mendatang aku jadi lebih tenang,yakin,dan mesra gitu..hikhik..(ngade2nyeh!)
enuf pasal keje...
jap tadi,aku g jumpa doktor pergigian kegemaran ku. she's so sweet! suka tanya mcm2 soalan walhal masa tu,aku mmg tak ble nak jawab..lagi ditenyeh gigi aku,lagi ditanya mcm2 soalan.
aah..mungkin itu terapi para doktor utk menenangkan pesakit2 mereka...
tapi takpe. aku suka servis beliau.bagus.harga juga berpatutan..aha!yg penting juga-WANGI!
yup..WANGI.. best oo..tgh dia tenyeh gigi aku,bau dia harum jer.. wah wah... ala2 nak tido pon ada gak. (tapi mana ble..kang tertutup mulut,abeh rabak pipi aku...)
hmm..ingat nak pasang crown tapi sabor dulu...tgk bajet.(jgn ingat crown ada kat atas kepala je tau, dlm gigi pon ade!)
agak2 korang, sejauh mana korang concern ttg gigi korang?
yang dah takde gigi susu tu,jagalah ia dgn baik...
cantik atau tak cantik,tersusun atau ade berlapis..tak jadi hal.janji kita jaga gigi kita..
kalo nak teka usia sesorg, ha..tgk la kat gigi dia.. :p
(abeh la pasnih..sume org katup mulut tak nak tunjuk gigi...heheheh)
hmm..aku perlu siapkan keje yg terbantut.dateline dah dekat.
(keje lagi!)
okies.. bubui everybody.
ingat ye kawan2... mulai hari ni,kita tgk2 gigi kita selalu!

5 comments:

13may said...

doktor tu dah kawin ker????

saja tanya...tadak niat apa apa pun:D

Anonymous said...

aik..sejak bila ada blog...tatau lak saya...huhu...lain kali habaq mai nooo..hehehe...

Anonymous said...

Apesal tak amik gambar Doktor GG tuh? Leh tepek(tampal) kt blog ni. Leh belajar nk letak gambar lak. Cikgu kemat, ajar anak murid letak gambar plak. Hehehe

skidg8 said...

13may:
dah.anak 3 kot.

nd:
ala.dia je tak pasan..

ise:
aih.cam tau2 je kita nak blajar letak gambar..hmm...

famia said...

hehe.
ape maksodnye ek..
dari gigi boleh tau umur..
kalau gigi bongsu tak abes tumbuh lagi tu.. maksodnye ape..