Tuesday, February 6, 2007

macam-macam...

hari ni,aku ditugaskan ke putrajaya (again).kali ni utk keje.bukan nak g mana2 ekspo. mau la,dlm beberapa hari ni kot.. hari ni,hari pertama.perhh..penat betul. aku kene buat lawatan di setiap jabatan(kiranya,marketing la) ...

sebetulnya,aku bukan dr bidang marketing.aku dulu belajar akaun.aku tak suka matematik tapi aku suka akaun.pelik (kot) tapi yeah..that's true. jgn tanya aku sifir, lambat nak menjawab. tapi bile cikgu tanya,lepas jer sbb aku dah hafal mcm nak rak! :D
aku takpenah keje dlm bidang marketing.tapi kali ni,nampak gayanya..mcm tu lah. 2 keje dlm satu masa. stakat ni,ok la..ble bertahan.esok2 kalo dah tak tahan..hmm...

bercerita ttg keje ni,menambahkan keletihan jer..cite lain lak la...

sahabat baik aku akan berkahwin bulan depan. tapi masih tak order kad. isk.aku lak yg naik risau. hujung minggu lepas,aku temankan beliau g cari kad.tak berkenan.kedai tutup.tak jumpa kedai. sape ada idea,kedai yg kadnya cantik,tapi murah? cepat2 btau yer.

sahabat baik aku ni, mempunyai ramai secret admirer yg akhirnya tak jadi secret la sbb dah tau siapa org nye.
dan aku, adalah tpt yg dituju utk menanyakan apa2 yg mereka rasakan patut utk tanya (wpun tak sume soalan dilayan - jawab yg perlu spt yg diarahkan oleh beliau).
aku bukannye reti jadi posmen. ape yg dibagi,aku sampaikan. yg selalunya ialah mendengar luahan mereka. yela,try tekel tapi tak dapek2 gak...aku yg mendengar? diam.senyum jela. cuma kadang2,aku bg pendapat.itu jela,apa lagi aku nak buat...
(tapi best gak jadi posmen sbb kebiasaannya mereka akan belanja aku baik punyer. order je,mereka bayar. hehehe..)

mereka yg suka kat beliau ni,stok hardcore punyer.. mau ada yg meleleh ni..

dan hari ni,aku maklumkan pd sorg admirer beliau. kene btau. kang lambat2 kang,terkejut lak(wpun firasat aku mengatakan admirer itu terperanjat).

nak tanya,agak2nya, susah ke nak lupakan org yg kita suka tu? wpun sebenarnya bertepuk sebelah tangan?

oklah. aku ngantuk tahap dewa ni. nak titon.wpun masih awal,tapi best layan tdo...

semoga selamat buat kalian semua!jaga diri...:)

6 comments:

Unknown said...

hohoho.. selamat tido..

(fokus pada ayat terakhir jer..)

Anonymous said...

err...kirim surat buleh dak????

Kemat said...

kenapa mereka tak mengorat awak sajer.. atau awak sudah berpunya.. atau mereka itu buta..hhehe

skidg8 said...

orochi:
hohoho..selamat tido kembali..
(aku reply mlm,so back to back la...)

13may:
sebarang surat menyurat tidak akan dilayan.(URUSAN KERAJAAN)
hehe...

kemat:
ish kemat,soalan...
barangkali mereka buta..
buta sbb pandangan mereka dh jadi 1.
ala kemat..mcm tak penah lak...:p

Anonymous said...

the grass is always greener over there..tak semistinya org yg kite suka tu baik sgt...she/he definately have flaws and weaknesses..bila dah lame kenal then we'll discover it...anyhow, kalu tak dpt ape yg kite suka...kite akn dpt jauh yg lebih baik..which is beyond our expectation...true tak skidg8?

skidg8 said...

artistry:
artistic ye nama awk..heheheh:)